#SamenSaxion aflevering 2
Corporate

Vertel jouw verhaal met #SamenSaxion

In onze gebouwen zijn de gangen stil, de kantoren verlaten, de lokalen leeg. Groter kan het contrast niet zijn, want ondertussen draait Saxion online juist op volle toeren. Met het nieuwe initiatief: #SamenSaxion laten we als hogeschool zien hoe we die Saxion-community zijn en blijven. Via #SamenSaxion kan elke student, docent, onderzoeker en medewerker zichzelf laten zien.

De nieuwe manier van studeren en werken leverde ons als hogeschool iets moois op: het geeft nieuwe betekenis aan de Saxion-familie die we met elkaar zijn. Wat gebeurt er achter de schermen? Wat beleef je als student en docent tijdens online colleges? Hoe geef je als lector je onderzoek vorm? Hoe ziet de organisatie van een Online Open Dag eruit? Maar ook de persoonlijke kant: hoe gaat het met je? Wat vind je ervan? Tag jouw eigen updates via LinkedIn, Facebook, Instagram of Twitter met #SamenSaxion. Deel daarmee je foto’s, ervaringen, ideeën of vlogs met de rest van de Saxion-community en houd ook via deze digitale weg contact met elkaar.

Vloggen als kijkje achter de schermen

Met de wekelijkse vlogserie #SamenSaxion laten we zien hoe veel mooi werk er binnen onze hogeschool verzet wordt. Via Saxion.nl, onze YouTube-playlist en onze overige socials, kun je meekijken met onze vlogs. Wekelijks benaderen we studenten en medewerkers om daar een bijdrage aan te leveren.

Wil jij ook meedoen? Mail dan naar nieuws@saxion.nl en meld je aan.

Zo brengen we Saxion als community in deze bijzondere periode in beeld.

Zo zijn we #SamenSaxion.