Header INTRO 2022.jpg
Studentenleven

Dit is waarom jij mee wil doen aan de INTRO

Elcin Coraklar.jpg
Elçin Çoraklar Leestijd Minuten

Deze week gaat de INTRO van Saxion van start. Tijdens de INTRO kun je medestudenten ontmoeten en de stad waar je gaat studeren ontdekken. Genoeg redenen om mee te doen. Mocht je nog niet overtuigd zijn, dan hebben we hier een opsomming aan redenen waarom je de introductiedagen écht niet mag missen.

Nieuwe mensen leren kennen

In dit artikel vertelden we je al hoe je mede-studenten kunt ontmoeten. Relaties opbouwen tijdens je studententijd is belangrijk. Tijdens de introductiedagen zal je lunchen, barbecueën en verschillende activiteiten ondernemen. Nieuwe mensen ontmoeten is nog nooit zo makkelijk geweest tijdens de INTRO-dagen van Saxion.

Te gekke activiteiten

Tijdens de introductiedagen zijn er verschillende activiteiten. Van introductieconcerten tot barbecues en kroegentochten. Bekijk voor meer informatie het programma per stad! De INTRO geeft je een kans om uit je plaat te gaan.

Enthousiast bestuursleden

Wist je dat de INTRO georganiseerd wordt door studenten? Zowel Apeldoorn als Deventer en Enschede hebben elk jaar hun eigen INTRO-bestuur. Het bestuur bestaat uit enthousiaste studenten die zorgen voor een geweldige sfeer om de nieuwe studenten van Saxion een warme welkom te heten.

De leukste verhalen ontstaan tijdens de introductiedagen

Gênante verhalen en sappige roddels… Tijdens de introductie gebeuren er genoeg dingen waar je achteraf om kunt lachen. Ben je het zat om de grappigste verhalen achteraf aan te horen van anderen? Doe mee aan de INTRO en begin met het verzamelen van de leukste momenten met je mede-studenten.

Elcin Coraklar.jpg

Elçin Çoraklar

Elçin studeert Creative Business bij Saxion en werkt bij Saxion als Studentredacteur. Ze is erg ondernemend en heeft daarom ook altijd een volle agenda, maar toch houdt ze ruimte over om te genieten. In haar vrije tijd staat ze vaak in de keuken of droomt ze weg op Pinterest. Ook pakt ze regelmatig haar koffer om nieuwe plekken te ontdekken.