foto gaming Palooza.jpeg

Verbinding en competitie tijdens Gaming Palooza bij HBO-ICT!

Bij HBO-ICT staat gezelligheid en teamwork voorop. Maar tijdens ons laatste Gaming Palooza-event ontdekten we ook dat competitie een grote rol speelt! Studenten konden tijdens dit event hun gaming-skills laten zien terwijl ze elkaar beter leerden kennen.

For the English version of this article, click here

Winnen in de virtuele wereld

Van online multiplayer-gevechten tot het onschadelijk maken van bommen in "Keep Talking and Nobody Explodes", en zelfs meeslepende VR-ervaringen; de line-up van games was divers. Dertig enthousiaste deelnemers, verdeeld over twaalf teams, doken vol enthousiasme in virtuele werelden om te winnen.

Het Gaming Palooza-evenement wordt jaarlijks georganiseerd door HBO-ICT docent Craig en biedt een ideale gelegenheid voor studenten en docenten om elkaar informeel te ontmoeten. "Diverse games, voor elk wat wils en lekker competitief," aldus Michel Lammertink, ook docent bij HBO-ICT.

Een hechte groep studenten

Bij Gaming Palooza draait het niet alleen om winnen; het gaat ook om plezier hebben en nieuwe vrienden maken. Terwijl studenten met elkaar concurreerden, deelden zelfs de meest fanatieke spelers tips met elkaar. Bij Saxion Deventer vormt zich een hechte groep ICT-studenten die hun passie voor technologie delen.

Het winnende team kreeg een kleine prijs ter herinnering aan de gezellige middag.