Vijf studenten op de roltrap bij Saxion

Ervaringsverhalen over studeren in voltijd

Wil je weten hoe het is om te studeren in voltijd? In deze verhalen lees je hoe onze studenten hun voltijdopleiding ervaren. Hoe maak je een studiekeuze? Welke tips hebben de studenten voor jou? Je leest het hier!

Verhalen over studeren in voltijd

pabo-student Elske Saxion Studentenleven

Zo verliep de eerste week van Pabo-student Elske

De eerste studieweek zit er alweer op. Kennis maken met je docenten, de klaslokalen, klasgenoten. Een spannende week vol nieuwe indrukken voor eerstejaarsstudenten. Elske Diekerhof neemt ons mee in haar eerste week als eerstejaars pabo-student.

Blog: Stagiair Pien geeft leerzame tips voor Smart Solutions

Je hebt er misschien wel van gehoord: het Smart Solutions Semester. Veel studenten krijgen er tijdens hun studie mee te maken. Maar wat houdt het semester nou precies in voor studenten en hoe kun je er voor jezelf een succes van maken? In deze blog legt Pien, stagiair bij Dienst Marketing & Communicatie, het uit.