Talentenoogst

Relaties, opdrachtgevers, collega's, alumni en pre-alumni opgelet. Ontdek ons nieuw talent!

Op donderdag 13 juni a.s. vanaf 12.30 uur vindt de Talentenoogst Bestuurskunde - Ruimtelijke Ontwikkeling 2024 bij Saxion in Deventer plaats. De middag staat in het teken van onze vierdejaars studenten Bestuurskunde en Ruimtelijke Ontwikkeling die zich zullen presenteren aan het werkveld. We starten met een College Tour. Dhr. Nathan Stukker MSc, managing consultant BMC en voormalig wethouder Apeldoorn gaat in gesprek met alumni van onze opleidingen over hun ervaringen in het werkveld.

Daarna houden onze Young Professionals in kleine groepen een pitch over hun ontwikkeling van de afgelopen vier jaar en hun plannen voor de toekomst. Uiteraard gaan zij ook in op de afstudeeropdracht waar ze nu aan werken. Meld je hieronder aan voor een pitch naar keuze.

Gedurende de middag is er in de Centrale Hal een bedrijvenmarkt: de ontmoetingsplek voor jou, onze jongerejaars studenten en onze Young Professionals.

Wil je er bij zijn op donderdag 13 juni?

Meld je aan

17.00 uur

Borrel
Centrale hal

De bedrijvenmarkt is geopend gedurende de inloop, de pauze en de borrel.

Om te bekijken welke presentatie je wilt bijwonen zie je hieronder de deelnemende opleidingen. Klik op de desbetreffende opleiding om de informatie per student te zien:

• Saxion Deventer, Handelskade 75, Deventer

• 13 juni 2024 - 12:30 tot 17:30